fredag 5 april 2013

Nu börjar det nya avslappnade livet

Såhär dagarna efter en helg som denna påsken och konstrundan hamnade jag i ett slags Limbo - ett tillstånd av ingenting. Man har ju rott båten i hamn och än har man inte riktigt lust att greppa årorna och ro vidare. Det är dax för återhämtning nu tror jag. Jag har skaffat mig en skiva med mental träning och avslappningsövningar! Nu skall jag lyssna på chiropraktorn (som sa att jag skulle få en stroke) och frissan (som sa att jag tappar håret) - bara för jag är så spänd! Så nu börjar det nya livet! Alla andra skall träna - men jag skall slappna av! Det trodde jag att jag kunde, men uppenbarligen inte... jag brukar ju läsa, men nu somnar jag bara så det ligger nog nåt i det att jag skall slappna av mer!

På taniga ben - Inspirerad av flicka och kråkan
SÅLD

Redan framme - maskrosor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar