tisdag 2 april 2013

Lite eftertanke

Såhär en dag efter Konstrundan kan jag kanske summera helgen: Alltid många trevliga möten som inspirerar en att fortsätta hela övriga året, det är jobbigt att vara inne när solen strålar utanför och ropar - kom ut, folk häpnar över min fantasi och det verkar som att det är små figurer som lockar mest! Jag hade kunnat sålt MÅNGA fler trollsländor till exempel... Annars tror jag His masters Voice tilltalade många också, speciellt de människor som kände igen den som loggan till skivbolaget. I år har även jag handlat konst: av min "rumskamrat" Elin. Ett tryck av tavlan Ett första steg så nu blir det att ta sig till IKEA för raminköp. Jag lovar att min sovrumsvägg kommer att få ett lyft av den - jag är supernöjd med mitt val!
Nu har en tisdag gått och jag har inte ens haft min sedvanliga tisdagsångest eftersom jag tyckt att det varit måndag hela dagen! Superbra, och i morgon är det redan onsdag! så borde alla veckor vara!
Publikens favorit?
Ett första steg av Elin Folkesson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar