onsdag 24 april 2013

Det galna livet

Mitt liv är fortfarande ganska obalanserat kan man säga. Det händer galet roliga saker (Moder jord skall lånas ut till ännu en utställning och det är medvind i skroterian)och galet jobbiga saker. Klart är att  jag inte kommer att dö av oro(för då hade jag gjort det) och man slutar aldrig oroa sig över sina barn hur gamla de än är...Jag är osams med läkarvetenskapen och 10 timmar i ett väntrum på akuten är inte konstigt. (har jag förstått nu då) Ja dagens vård skall vi vara glada att vi har, men man lär vara frisk för att vara sjuk. Eller få hjälp av någon som är det! Men nu har jag som typ aldrig blir arg snart samlat ihop till ett skrik och gap-anfall... Men det har förmodligen gått över till i morgon...eller så kommer nån oskyldig att råka ut för det!
Det trillar in lite skrot mest varje dag och Spajk besiktar så klart! Till helgen biter jag tag i de nya utmaningarna och då skall jag äntligen spela golf igen!

Godkännande av skrotet

Luktar hm....
mummms...han tror väl det är en tuggpinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar