måndag 27 januari 2014

Ett i-landsproblem mindre och en uggla till

Nu har vi varit utan internet hemma i lite mer än två veckor. Vi hade kommit lite i ofas med Tele2 men nu är problemet löst! Det kan man kalla ett i-landsproblem. Jag har inte lidit så mycket, det mesta finns i telefonen, men jag har inte heller kunnat blogga eller betalat räkningarna...
Så med nya friska tag nu då - så kan jag berätta att helgen varit god och jag har hunnit skapa en hel del i skroterian. Jag fortsätter på temat fågel och denna gång blev det en till liten uggla. Även denna gång använde jag matbestick - det finns ju faktiskt ingen begränsning vad man kan ha dem till... Mitt mål med skapandet är ju fortfarande att få liv i bilden, figuren och jag tror nog att jag lyckades med detta även om denna ser ovanligt trött ut.

En liten trött uggla av matbestick samt burkplåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar