lördag 1 februari 2014

När orken tryter blir det -Uggleungar

Denna vecka har varit ovanligt låång, med fler måndagar och tisdagar har det känts som. Ibland är livet hårdare än man någonsin kunnat drömma om och ibland räcker inte ens det ökade ljuset för att ge energi. Det är så jobbigt när ens nära och kära är sjuka, riktigt sjuka, jag hatar maktlösheten och att bara stå där vid sidan om och inte kunna göra något. Trots att jag nu har internet igen så orkar jag inte blogga lika ofta..
Nu är det så helg och jag myser runt i pyjamasen och gör sånt som inte blivit gjort på länge - som att frosta av frysen till exempel. Jag har även skrotat lite, eller börjat på ett nytt objekt, som kommer att ta ett tag då den består av många delar, jag kan avslöja att det är uggleungar och ni får ett litet smakprov här:
Det största problemet blir nog att få dem att inte se ut som hattifnattar.

Detalj av grupp av uggleungar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar