måndag 17 februari 2014

Nu simmar den fula fisken

Livet går vidare efter den tumulta hemska veckan. Någon gång kanske jag får det lugnt igen och den högre makten tycker att jag övat klart på vad det nu är jag övar på här i livet! Jag vill ha lugn och ro - jag som är ensambarn och van att roa mig själv.
Ikväll fortsatte jag med fisken som ser ut som en riktigt ful marulk eller havsmonster istället för den lax jag hade som förebild. Undermedvetet gjorde jag den ful eftersom jag kallade den det i förra inlägget. nu undrar jag om jag skall göra den så att den kan sitta på väggen, eller stå på marken. Jag är rädd för att ingen vågar ha den för lågt för då kommer antagligen den att fungera som en rävsax och de är ju inte vad jag tänkt mig precis.
Detalj av fula fisken




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar