söndag 19 augusti 2012

Lyckans fjäril sätter sig på axeln, på den som har tid att vänta

Dagens golfpartner

Tomas Ledin
Händelserik helg må jag säga. Både roliga och tråkiga saker har hänt. Jag har levererat golftavlorna och jag tror att de blev uppskattade. Jag har varit på konsert med Tomas Ledin i den enorma Göranssons arena och det var superbra tycker jag! Undrar varför jag inte oftare gör sådana saker, för det är ju jättekul!  Lite seg och trött och stretig i kroppen i dag. Ingen lyckad golfrunda blev det därför i dag men en fin fjäril fattade tycke för min bag och satt på den en bra stund tills den vips blåste vidare. Sedan har jag blivit påmind om hur snabbt och oväntat livet kan ta en tvist och tragedin är ett faktum, så var rädda om varandra därute man vet aldrig vad som väntar. ta hand om varandra!! Ingen är lovade en morgondag. Ni finns i mina tankar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar