söndag 5 augusti 2012

Nu kommer verkligheten ikapp

Jag på balkongen hos Mackmyra gravitationsdestilleri.

Emil och Johanna i Högbo

Sofie och Patrik på middag hos mormor och morfar

Fikapaus trots regnet i Zigenarbyn i Hofors
Ja nu är det söndagkväll och verkligheten kommer så ikapp, i morgon är det jobb igen och semestern är över. Den sista veckan har varit otroligt hektisk med gäster från Göteborg och ett digert schema sen Golfveckan i Hofors med tävling fem dagar av sex. det kan summeras som så; Göteborgsbesöket; tack för en jättetrevlig tid det var fantastisk att se sin omgivning med nya utomstående ögon. Vi har mycket fina sevärdheter i vår närhet! Sen är det ju underbart att få rå om sina barn en liten stund...och äta gott och umgås med nya bekantskaper. Sen tycker jag att jag var modig som klev ut på den där balkongen på Mackmyra wisky som hade ett golv av galler och det var sju våningar upp! och inte hoppade jag heller...
Golfveckan; Husvagnsliv.långa dagar, sena nätter, sol, värme och tidvis fantastisk golf. Tack alla för en fantastisk vecka! Men nu är jag nöjd om det inte blir nån golf på ett tag (typ 3 dar eller så)
SÅ det skall bli mig ett nöje och gå till jobbet och vila upp sig! (någon form av peptalk och ingen ångest alls...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar