fredag 17 augusti 2012

Upphängd och nedsläppt

Nu i veckan har jag varit fullt upptagen med en beställning till Hofors Gk´s KM tävling och i morgon skall den levereras. Jag hoppas och önskar att de som vinner blir glada över tavlan om inte så får de väl se den som ett diplom eller så. De var i alla fall roliga att göra! Jag tänker inte delta i tävlingen, någon sorts självinsikt har jag i alla fall - jag skulle bli jättesist! Men lycka till ni som skall spela!!
Min kropp har stretat och varit stel och spänd ett tag så i dag var jag äntligen på massage. Får se hur jag mår i morgon... Just nu känner jag mig överkörd av en buss ungefär.
I dag har jag äntligen hittat den skinnjacka jag skulle köpa i våras men aldrig hittade, så nu blir jag fin imorgon när jag skall gå på konsert på Ledin! Det skall bli jättekul!!

Klubbmästarinna - akvarell

Klubbmästare - akvarell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar