söndag 12 augusti 2012

Skallebank from hell

I helgen har vi gjort en golfutflykt till Härliga Hälsingland och Hårgabanan i Bollnäs. Det är en rolig och finurlig bana med lite annorlunda hål. Om man inte håller sig i fairway kan mycket hända, det gjorde jag för det mesta så spelet gick helt ok. Nämnas kan att klubben ligger på "mentalsjukhuset" Norrflys marker och huset låg där och ruvade, men inte var det så skräckinjagande som alla spökjägare säger. Men inte skulle jag våga gå in där nattetid...
I dag skulle jag måla och vara kreativ men jag har förföljts av skallebanken från helvetet idag så inte mycket av värde har jag presterat mest städat, tvättat och legat på soffan och suckat och klagat. Jag lovar det var inte långt ifrån att ögonen ploppade ut... Kreativiteten lyser med sin frånvaro.



Golf på Hårgabanan i Bollnäs, i bakgrunden Norrfly...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar