torsdag 31 januari 2013

Om min första egna utställning och raggsockor

kolla in sötnosarna - de har raggsockor!!
I dag har jag varit i Uppsala och då promenerade vi genom Stadsträdgården från sjukhuset till city. I min ögonvrå såg jag genast att statyns små änglar eller vad det nu är hade raggsockor! Någon hade förbarmat sig för dem i kylan. Sååå gulligt, nu behöver de inte frysa om fötterna! Raggsockor det är min melodi det! 
Sedan vill jag berätta att jag har skickat iväg kontraktet i dag, så nu är det definitivt - jag skall ha min första egna utställning. I Tallbo - Kungsfors. Än har jag inte hunnit stressa upp mig för det, det är långt till sommaren och nu fokuserar jag mig påskens evenemang.. men spännande skall det bli.
Sen vill jag tillägga att jag helt tappat rösten och låter som värsta väsiga kråkan! Så omgivning - njut av tystnaden för här kommer den!
korntraktet till Tallbo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar