lördag 19 januari 2013

Dryga 40 graders skillnad

Morgonpromenad efter stranden

Dagens uppvaknande hemma -22 grader

Poolen på Cinko Plazas - Lanzarote


Puerto del Carmen - Lanzarote

Hemma igen! Vi har varit på en veckas solsemester på Lanzarote! Hela familjen, med mina föräldrar och våra barn. Det känns konstigt att komma hem till -22 när man haft det så soligt och skönt. Som vanligt var det helt underbart att sola, läsa, äta, äta, äta, spela kort och shoppa lite. Det blev lite klent med badandet för det var ju så kalla vindar ibland så om man doppade sig tog det resten av dan att bli varm. Men tänk bara lyxen att slippa laga mat och plocka här hemma och samtidigt få vara med de man älskar mest.. Jag känner mig pigg och utvilad. Två spännande romaner har jag läst ut. Nu skall jag åka och hämta katterna som jag längtar efter!! Sen kanske det blir en promenad och en runda i skroterian....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar