lördag 21 april 2012

I städartagen

Tillsammans
I dag fick jag ett riktigt städanfall. Det var garaget/skrotverkstans tur. Så nu har jag varit till återvinningen och Ikea och handlat plastlådor så det skulle bli lite lättare att få ordning iaf. Medans jag städade funderade jag lite över en beställning som jag fått som gett mig lite huvudbry. Det är nämligen så att jag oftast kommer över en rolig grej och kommer på vad man kan göra av den. Nu har ngn ringt och vill ha en specifik sak då blir det svårare. Vad skall jag göra den av?
Tavlan "tillsammans" blev så såld i alla fall. Många gillade den på konstrundan, men ingen slog till. men nu så. Det vart en stor tom fläck på väggen hemma. Den är gjord av de plåtar som jag haft och övat och lärt mig svetsa på. Även sonen Emil har övat lite på baksídan... Då var han 15 och skulle laga mopeden. Nu är han snart 22 och övar på helt andra saker där nere på Chalmers och i göteborg där han bor. Tillsammans har flyttat till Årsunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar