lördag 14 april 2012

Min vakthund

Myrannosaurus

årets första vitsippa från "min lilla skog"

Idag var det äkta vårväder. När jag åkte till Gävle på fm så toksnöade det. Sen nu på kvällen var det ju riktigt skönt ute.. Vi skulle spela golf i Älvkarleby idag men den rundan snöade inne. Vi åkte till Mackmyra istället. Så nu har jag provat den banan också och jag blev positivt överraskad av den! golfen gick skapligt... men kroppen är ju lite ringrostig och knakig!
 "Myran" vaktar nu min ytterdörr och han ser ut att trivas med jobbet! Jag hade ingen särskild tanke när jag gjorde den, mer än att det kunde vara kul att göra ngt av en ljuddämpare, som jag för övrigt hittat i ett dike... Hoppas att han skrämmer bort alla ovälkomna och välkomnar de andra, för han är ju snäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar