onsdag 11 april 2012

Det är grått och regningt men inte i min värld

Söta lilla Puss!
Tänk att jag har liksom blivit "mormor" idag till denna lilla härliga varelse som kanske heter Puss! Världens Gobit! mmmm vill ha! Nu är det slut på friden hemma hos Sofie...

Scherpens backe
Dagens promenad var inte alls oäven för det var riktigt skönt i skogen. Fast det var regningt och grått. Kom på att jag gick och log för mig själv med regnet strilande. Livet är inte så dumt ibland. Efter jobbet levererades 2 av skrotisarna till Gävle.Jag hade liksom tänkt att jag skulle ha uppehåll förutom en beställning som skall göras före sommaren, men jag tänker ut nya saker hela tiden. Hur skall det sluta? Ha! och sen såg jag att man kan göra bilderna större här på  bloggen, tänk att jag lärde mig nåt i dag också! och bildtext fick jag till. Konstigt att jag inte sett det tidigare...


3 kommentarer:

  1. Du kan även gå in på mall och justera bredden på bloggen så att de större bilderna får plats innanför det vita fältet. :) Det är fint med större bilder.

    Det är väl jättebra att du fortsätter fundera på skrotfigurer. Att döma av intresset från besökare på Gästrik Konst så finns det en efterfrågan!

    SvaraRadera
  2. Tack för senast, det var några intensiva men trevliga dagar.
    Vackra bilder på kattgumman och naturen. Har precis gett min 22-åring medicinen och lite finhackad färsk strömming.
    /Per

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Per! Tack själv, det stämmer att man blir lite trött efter, det är verkligen intensivt. Jag blev superinspirerad av både dig och Elin så nu vill jag fota och göra collage, och även skrota vidare, det är härligt med ny inspiration det behöver man! Tack för det! Såg din tavla hos mamma och pappa i dag och det blev jättefint!!! De hälsar!

      Radera