lördag 23 november 2013

Klart med Gästrikkonst 2014

Nu har Juryn sagt sitt och jag är välkommen att deltaga ännu en gång på Gäsgtrikkonst, den fjärde för mig... Så nu vet jag vad jag skall göra till våren och i Påsk, Jag blir lika glad varje gång, för man kan ju aldrig riktigt veta vad juryn är ute efter om man får vara med eller inte. (Jag måste tillägga att jag inte gör saker för juryns skull, bara min egen...)
I dag har jag varit länge i skroterian och filat på ett objekt som ni kommer att få se så småningom men jag måste hålla lite hemlig ett tag till. Jag kan säga att jag är mycket nöjd...Tiden går så fort när man skapar och jag känner hur jag blir full av energi, även om den snabbt dog sen efter 2½ minuter i "plankan" som jag gett mig in i en utmaning med... Det trodde jag faktiskt inte att jag någonsin skulle klara av, men nu är jag mör i kroppen...
Det efterlängtade brevet

Spajk

Lisa

Doris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar