måndag 5 augusti 2013

Golfveckan är över för i år

Nu har jag kommit hem igen efter en intensiv vecka med golf och campingliv, Jag har spelat golf fem av sex dagar och spelformen har varierat mellan lagspel, parspel och singelspel.Spelet har funkat bra och jag kom på prisplats tre av dagarna! I vissa klasser var det upp emot 80 anmälda och vi kom 10:a. Det känns mycket bra tycker jag... Solen, umgänget de sena nätterna och campinglivet har gjort mig en aning urlakad så nu blir det till att vila upp sig innan jobbet börjar nästa vecka! Men det är ju härligt med alla vännerna och de fina naturupplevelserna. Ett stort tack tilll alla som var med och jobbade och kämpade, ideellt som vanligt så att veckan höll den fina kvaliteen helt igenom!
Kanske far jag iväg en liten tur till Åmot och tittar på lokalen Bunges kapell som vill boka mig till sommaren -14.
Maken och jag, tidig morgon och redan varmt!
Hofors Gk hål 6, kvällspromenad

Hofors Gk kl 07,00  från hål 4 - när dimman lättar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar