tisdag 23 juli 2013

I semestertider + summering av vernissagen

Jag har semester och jag känner det i hela kroppen! Det är underbart! För det mesta går jag på någon sorts överväxel och sätter jag mig ned så somnar jag... men nu, nu kan jag läsa, göra korsord eller bara ligga/ sitta och dumtitta på inget, och det är underbart! Det betyder att jag äntligen slappnar av, lite, lite... Jag varvar ju det som vanligt med tråkiga måsten, men vilan finns där.
Vernissagen på Tallbo gick strålande och besökarna var underbara och positiva! Dessutom var de många! Ni anar inte vilken ego-boost det är! De kommer alltid med nya vinklingar och tolkningar och det är jättekul att diskutera med dem! ibland ser de helt andra saker och det får mig att se på objektet med nya ögon,,, Även massmedia var positiva så nu kan jag nöjt luta mig tillbaka! Precis vad jag drömt om men ändå inte trodde skulle hända! Tack till er alla!
utan dig

Min palett

Älskade unge, frieriet, Lära dig gå

Håll truten, Hugin

Råtta, Albyl mannen

Jakttrofe´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar