onsdag 17 juli 2013

Nu har jag hängt, eller ställt eller satt?

Jaaa vad heter det när man gör iordning en utställning med skulpturer. Inte "hänger" man dem? Ställer man dem? eller sätter? Eller gör man i ordning bara? Mina kära föräldrar var med och skruvade och tyckte till! Jag är  mycket nöjd med lokalen "loftet" i Tallbo, det är som gjort för mina figurer! Det känns mycket tillfredsställande att se och känna det, för denna försommar har varit hemsk och jag har undrat om jag skall ro detta i land och orka till denna dag... Det har varit så mycket strul och elände...MEN nu känner jag ett lugn sänka sig och jag kommer att kunna njuta av min semester till fullo! I morgon kommer pressen dit(kanske) och på Lördag öppnar vi portarna med Vernissage. Jag har aldrig haft "egen" vernissage så det blir en ny erfarenhet!
Såhär glad blir man när man får "hänga" på Tallbo

Loftet på Tallbo

Hugin har fått en sittpinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar