söndag 7 juli 2013

Nya krafter

Efter denna helg har samlat på mig nya krafter som gör att jag kommer att orka till semestern! Bara en vecka kvar och nu känner jag mig riktigt pigg!
Vi har golfat och jag har skrotat samt varit ute i solen och umgåtts med nära och kära! Med andra ord en fantastisk helg. I fredags var vi på maskeradgolf och det är ju alltid roligt att vara någon annan en dag. Jag skall nog tuffa till mig lite för det var jättebra för golfspelet och i dag gick tävlingen "Äkta makar" och det gick så bra så vi kom 2:a!
I skroterian är det svalt och skönt och jag har färdigställt en ny figur med ett "kärlekspar" som jag inte kommit på nåt bra namn på än, men som jag känner mig riktigt nöjd med faktiskt! När jag skrotar lyssnar jag på radio och det går inte så bra att få in annat än P3 och det är inte klokt vilka dåliga radioprogram det finns! Herregud finns det ingen som granskar det som sänds? I dag var bottenrekordet när "professor" bög skulle åka till Beirut och köpa sex... alltså en dokumentär- på riktigt!! Ja vad säger man...
Delar av "Vi två" kanske den skall heta?

Vi rockar loss

Jag tror jag skall byta stil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar