tisdag 12 mars 2013

Repris på ännu en tisdag

Jag har sagt det förut - jag gillar inte tisdagar. Forskarna ger mig rätt - det är värsta dagen i veckan. Det händer flest olyckor, man är mest deprimerad osv. Det är långt till helgen och den sköna känslan man kanske hade kvar i kroppen sen senaste helgen har klingat av och förvunnit. Jobba, laga mat, tvätta och stöka inget kul alls. En lång promenad fick jag i alla fall men jag har så låg energinivå och är så trött så det blir inget skrotande idag. Det enda positiva med denna tisdag är att snart får man gå och lägga sig med en bra bok!  Så får vi hoppas det känns roligare i morgon!
Man kan tro det är något exklusivare än en snödriva utanför Coop



Ett litet fynd(som kanske förvandlas till en skrotis) från dagens promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar