lördag 9 mars 2013

Fantasin flödar när man inte måste...

Solen skiner och det är en underbar dag ute, men kallt... Vi kör sopor till tippen och grejar lite inne. Jag målar några akvareller... Har gjort så många skrotisar till påsken så om det blir fler är det bara för att det är roligt - jag behöver inga fler... Det är då det garanterat kommer någon till, när jag inte behöver - då flödar min fantasi. Har en tendens att få prestationsångest när jag måste. Jag försöker att inte sätta mig själv i måste-situationer. Min hobby skall jag njuta av och få energi av, aldrig känna tvång av! Min onda rygg är nästan bra nu så i morgon blir det lite golfträning för om två veckor bär det av till skottland och start på golfsäsongen!
Nessie- om två veckor kommer jag till dig...

Ibland undrar man vem som äger platsen här hemma

Vårkänslor- nya holkar har vi fått av min snälle far

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar