onsdag 27 mars 2013

Skottland

Nu har jag varit på mitt livs äventyrsresa! Skottland var precis så underbart som jag föreställt mig! Naturen, folket och hela atmosfären. Jag hade dock inte föreställt mig hur det skulle vara att golfa i 17 sekundmeter och +2 grader! Det var få se - hm "intressant"! Bollen hade en något annorlunda och oförutsägbar bollbana - även puttarna! Jag tror att om vi varit där i bättre väder så hade jag aldrig velat åka hem igen! Tyvärr hade vädret inte varit så dåligt där på 50-år, det var snökaos på vissa ställen, och grönt och fint lite här och där...
Sen ramlade  man in i verkligheten igen med jobb och det är lite att pyssla med inför Gästrikkonsten. Jag har "hängt" (ställt upp) utställningen idag på eftermiddagen och det känns jättebra! Det blir nog påsk i år också!
Highland Cattle eller som de sa Highland Ku

Turnberry Kintyre - med omkullblåst bag...

Jag lovar bunkrarna var inte att leka med...

Turnberry GolfResort

Jag och en åkta skotte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar