måndag 17 december 2012

Tillfredsställelsen när man fixat klart...

Färdig tapetserat!
Nu har jag hållt på en hel vecka med att måla och rusta ett sovrum som skall bli gästrum. Det tog som vanligt längre tid än jag räknat med - men blev finare än jag drömt om! Mina axlar och nacke blev sämre än jag trott av det också...Nu är det bara roligheter kvar, som att inreda färdigt, det finns ju bara en säng än så länge. Men det får ta tid så får det liksom växa fram under tiden hur det skall se ut...
I dag har jag fått en inbjudan till att ge anbud till uppköp av konst till de som går i pension i vår kommun, det betyder ju absolut inte att de skulle valt min konst, men jag är glad och förundrad över att jag fick mailet. Det betyder ju att jag finns i någon tjänstemans rullor i allafall.. Det räcker för mig..
Nymfparakiternas framfart syns tydligt
När vi ändå höll på med tapetklister så har jag äntligen lagat de 10 trasiga tapetskarvarna i köket som våra kära pippisar tuggat i sig på den tiden vi inte hade Lisa katt (som tänker tugga i sig dem om de kommer ut ur sitt rum). det var ju kul och mycket lättare än jag trodde så nu är jag supernöjd!
Ta-da! fixat och klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar