söndag 9 december 2012

Scorpions






När jag och min man träffades så var han en riktig långhårig hårdrockare! Jag hade väl ingen speciell musiksmak, kanske lite Bowie och U2 då. Men rätt snart fann jag att jag trallade med i hans musik - så länge den var relativt melodiös och lite lugnare. Vem har inte dansat tryckare till Scorpions ballader? Så för oss var det självklart att vi skulle gå på deras konsert när de kom till vår stad! Så i natt var jag på konsert! Det var häftigt! Vi hade vip platser med superutsikt. Riktigt lyxigt och kul! Det blev lite mycket av det goda så jag är lite seg i dag. För 25 år sen hade jag vart i slalombacken idag men det var då de´. Jag har nött soffa istället...och förundrats över hur sjutton orkar dem då som sprang hit och dit hela tiden? Vältränade killar det där.

Min rockiga sida kommer inte fram så ofta...

Örjan - I´m still Loving You

Vilken känsla att blicka ut över 10500 pers...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar