lördag 29 december 2012

Hemma i boet igen!

Ja så var man hemma i bingen igen efter en 4 dagars utflykt till sonen i Göteborg. Vi skjutsade ju hem honom efter Julfirandet och vi kunde se hans och sambon Johannas nya fina lägenhet! Sen har vi handlat möbler till dem, skruvat ihop och upp dem samt shoppat lite på mellandagsrean. Så nu har jag gjort slag i saken och köpt mig en lite bättre kamera än mobilens, men som fortfarande är så liten så man orkar ta med den. Det var inte vad jag tänkt från början så vi får se om jag ångrar mig... den är en sk smart Camera så man kan maila och skicka korten via Wi-Fi och det kan ju vara bra tänkte jag... Skönt att vara hemma igen det var regnigt eller dimmigt hela vägen hem! Och inte behöver jag vara så ledsen när jag lämnade honom heller för vi skall ju strax åka utomlands med dem, så då får vi rå om varandra ígen!
 
Min gamla julfågel knäppt med nya kameran

Min nya kamera
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar