lördag 24 november 2012

När Spara och Slösa shoppar...

I går var det en sån där dag som visar hur kluven man kan vara ibland. Jag var till Gävle och köpte en klänning på myrorna. Jag hade sett den veckan innan och kunde inte bestämma mig och nu när den fanns kvar kunde jag inte låta bli... den fick sys in i sidorna så det har jag roat mig med här idag. Jag gillar den och vet att jag kommer att använda den  främst kanske till vardags. Den är praktisk, behöver inte strykas och kommer förmodligen att se lika ut om 40 år till. skulle tippa att den är från 70-talet...
Sedan i går kväll var jag på "exklusiv" Boutiqe shopping i Sandviken med Golfbrudarna, med Champagne och tilltugg. Direkt föll jag för den fina bruna klänningen som precis gjorde mig rättvisa med färg och form. Jag vet att jag kommer att få användning för även denna mycket! Visst är det härligt! Både Spara och slösa fick sitt denna fredag! Nu skall jag ladda batterierna känner mig lite sliten...
Slösa
Slösa har en klänning från Stil i Sandviken 899kr, sjal 267 och skinnjacka egen samt katten Spajk - Perser/skogskatt 3500 kr.
Spara
Spara har en klänning från Myrorna Gävle 85 kr sjal egen samt katten Lisa - okänd härstamning, omplacering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar