tisdag 6 november 2012

Jag är färdig - nöjd

Nu är mitt skrotprojekt med ASWR färdigt! Jag är nöjd nu. I kväll har jag tagit bort och satt dit de sista sakerna och jag är nöjd! Det är svårt med konst att veta när man är klar... ibland fattas det nåt och ibland kan man överarbeta. Men det känns nu som att det är klart! Jag har på mig till fredag att ångra mig. Det är deadline datumet, hoppas jag fortsätter vara nöjd...
Jag är gräsänka och även katterna saknar husse, de är med precis överallt utom när jag svetsar - det gillar de inte. Kanske tycker de svetsen fräser som en katt! De ligger i tidningar och korsord, snor mina penslar och ligger på min konst! De känner nog kraftfältet där man koncentrerar sig: för där vill de vara - har ni upplevt detta?
Närbild på detalj av ASWRprojektet

Ja var skall man sitta om inte precis där matte håller på?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar