fredag 4 maj 2012

Collage klart och Raggsockor på!

Collaget 3 generationer
I går kväll höll jag på med collaget eftersom jag fortfarande inte har någon burk till huvudet. Jag kan inte bestämma om det blev klart riktigt. Det var i princip klart när jag bara skulle skriva några vackra ord överst i det vita fältet. Det såg inte klokt ut! sen när jag skulle måla över blev det bara kluddigt! Ja ja, snacka om att "döda" tavlan. Så nu dagens läsarfråga, skall jag måla över kluddet med vitt eller skall det vara som det är? Fotot överfördes med limlack och jag vet inte om det blev helt rätt, för jag gnuggade nog för mycket så det blev hål... Förutom det är jag ändå nöjd med hur det skulle ha kunnat sett ut... Sen fick vi äta ananas bara för att jag skulle få en burk i rätt storlek. Men nu är det fredag och köttet skall på grillen, raggsockorna är på och allt kan bara bli underbart!

1 kommentar:

  1. De där sista sakerna man ska göra ställer ofta till det har jag märkt. Jag ska bara... och så blir det fel. Kul att du testade att föra över fotot - det måste jag också prova någon gång. Svårt att bedöma från fotot om du ska måla över eller inte. Du kommer nog på hur du vill göra.

    Grattis på namnsdagen förresten!

    SvaraRadera