tisdag 15 maj 2012

veckans utmaning dag 2

dag 2 veckans utmaning - Skata ristad med skruvmejsel i akvarell

En stock i Tassemarkerna
Jag kämpar vidare med utmaningen. I dag gick det något snabbare, men det uppblötta papperet hinner torka innan jag är färdig med det jag vill... Ristningen går dock bättre.... måste köpa mer färg i mörkgrå(Payne´s Grey) som är det jag har istf svart...
Fotot är från dagens promenad med jobbet, det finns riktig storskog nära oss, om jag var en liten tomte skulle jag vila middag här... visst ser det skönt ut?  Nu är jag riktigt trött i kroppen efter kvällens golfträning med konstiga höftsvängningar och dagens långpromenad.

1 kommentar:

  1. Den tyckte jag om! Jag gillar skator, i alla fall på bild ;) Vi har fyra(!) skatbon i buskarna i trädgården och det är mindre kul tycker jag.

    SvaraRadera