söndag 13 maj 2012

Färdigdansat med Tranan

Trana III

Titta vad fint han vaktade min baksida
Jaha så har då Trana nr 3 flyttat hemifrån. Han blev klar i går kväll. Jag skyndade mig att meddela köparen så de kunde hämta den för om den skulle stå för länge där så skulle jag få separationsångest! Jag hoppas att de blir nöjda med han! Idag har jag sen gjort värsta gympasset = klippt gräsmattan. Den var jättelång! Fy vad jobbigt!! Funderar på att anta Elins måleriutmaning denna vecka! 1 akvarellbild om dagen målad med en viss teknik... Jag provar Elin... Sen så har min mamma blivit utskriven  från onkologen = hon är frisk!! Det har jag oxå firat, henne i dag.

2 kommentarer:

  1. Underbar trana Mona! Vilken lycklig köpare. Och ännu underbarare med din mammas friskförklaring (såg det på Facebook). Det är verkligen något att fira!!!

    Vad roligt att du hakar på utmaningen - jag tänkte mig att man får välja motiv själv, så att själva tekniken är temat. Jag lutar åt att göra människor - som vanligt. Du kanske ska göra fåglar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. absolut så får det bli. Plockar fram nu jag... Mina blir nog gjorda på kvällarna för på morgonen har jag fullt schå med att ta mig till jobbet!!

      Radera