onsdag 14 mars 2012

Att vara lite vriden och slå knut på sig själv


Nu börjar förkylningen ge med sig men jag har fortfarande stretiga ömma muskler. I dag cyklade jag till jobbet och det känns att jag gått ca 3ggr/veckan på crossen för det gick lätt som en plätt! Lite träningsverk har jag efter en tur till Golfrangen i Mackmyra i går. Det gick inte alls bra heller, hade urdålig balans tills jag kom på att jag hade mina nya träningsdojor som är modell toning, alltså runda under på mig. Skall ha riktiga skor nästa gång! I kväll har jag påbörjat en man som slår knut på sig själv! Så känner jag mig ibland, för vad gör man inte för att alla skall bli nöjda?
I helgen fick jag en skrotpresent: en påse svansar! (Ja wire då...) Jag önskar jag var lite starkare för det är skitjobbigt att bända med järn, och när jag ropar på Örjan böjer han det lätt som en plätt! Fuskigt!
Han säger att jag skall tala om för järnet var det skall böja sig, men jag kan inte det språket. Tur att han kan! och att han kan lära mig så sakta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar