lördag 3 mars 2012

Redan Mars

 Ja tiden susar fram och det är redan mars! I veckan har jag hämtat gästrikkonst katalogen så nu har jag några hemma ifall ni är intresserade och vill köpa! Jag valde att publicera "Rex" som är en häst gjord av en Rexcykel och ett bromsbelägg. Jag kan tillägga att jag brände mig ordentligt, när jag gjorde denna för jag höll i en hov när jag fällde upp visiret, och satte den på läppen inte skönt kan jag tillägga!
Sen har mina nya visitkort kommit också, med större text för oss 40+are som inte ser utan läsglasögon, och bloggen står med också! I dag känns det som att jag skall leka pangis och gå ut och hacka is på gången så ingen slår ihjäl sig när de ska besöka oss... Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Och jag glömde helt bort att hämta katalogerna... men de skulle finnas på Konsthallen sedan va? Jag blir så trött på mig själv, hade så bra koll dagen innan men sedan var det som bortblåst.

    SvaraRadera