lördag 31 mars 2012

Operation märkning

Förmiddagen går åt till tråkigheter som: åka med återvinning, panta burkar och handla samt betala räkningar! Jättekul!! Värsta tråkiga tycker jag....
Eftermiddagen tänker jag vika åt att märka de figurer som inte blivit märkta än med min signatur. Då använder jag en sk drämmel och det ser nästan ut som en tandläkarborr. Det är svårt att få det jämnt och den vill liksom sticka iväg åt alla möjliga håll, så det blir sällan som att bara skriva dit texten!
Så Gästrik konst: kom hit nu är jag snart redo!
Sen kommer älsklingen hem från Kina! Skönt att nån kommer hem som kan väcka mig när jag somnat i soffan så slipper jag gå runt och släcka i hela huset 03.30 fler gånger... Det är svårt att somna i sängen sen då... Skålen ovan är gjord av "mutterbrickor".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar