söndag 7 oktober 2012

Många gafflar blev det...


Krafttag i skroterian blev det i dag så nu har jag bankat, böjt, plattat och svetsat drygt 50 gafflar för att skapa halsen på denna lilla fågel. Ni får inte se helheten än förrän jag fått utlåtande från några andra som skall se den först! Ni anar inte hur JOBBIGT det är, som ett helt gympass, när man håller på... Jag blev nöjd till slut.
På förmiddagen spelade jag och min man höstmatchen mot varandra i golf. Det är mycket som står på spel, man kan tråka den andre sen hela vintern, vilken som är bäst! Tyvärr förlorade jag i våras och det har jag hört hela sommaren! Men nu vann JAG! Ha! Jag är BÄST! Nu skall jag njuta av segerns sötma....



Många gafflar gick åt till min senaste fågel...

När man varit tillsammans i 27 år underlättar det om båda är lika tokiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar