torsdag 11 oktober 2012

Det där med att ha energi nog

Jag tror inte jag sovit ikapp riktigt sedan vi kom hem från Turkiet. Det var nog inte så smart att gå till jobbet dagen efter man landat på natten... Jag är supertrött. Sen så har jag en tendens att få "runaway brain" när jag har ett projekt på gång. Jag vaknar varje natt och funderar på vad det nu är jag är inne i just då... Klarvaken! Kan nästan höra hur hjärnan slirar...
I dag var jag till återvinningen och raggade lite material till konstprojektet. Det känns som att läget är under kontroll och att jag vet vad jag skall göra och jag har nog material som räcker tror jag. Jag är jättespänd och ser fram emot att börja svetsa, men det har jag inte energi till i dag. För det är så med mig och konsten, den ger mig massor av energi, men det tar energi också och det har jag inte nog av till  idag!

Min skylt som jag skall ha när jag jagar skrot och skräp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar