lördag 6 oktober 2012

Härliga Höst!

 
Idag så var det då dax för Mästargolfen på Hofors Gk. Den som vunnit en tävling denna säsong kvalificerar sig till denna mästarnas kamp! :p  Om man skulle råka vinna får man spela gratis nästa säsong! Jag må säga att jag kämpade på men det räckte dock bara till en 6:e plats (av 45). Jag är helt nöjd med det, har ju inte rört en klubba på två veckor och det var jättekul att spela. Sen kan jag inte låta bli att titta på den vackra naturen och dess skiftningar och hösten är fantastisk tycker jag, i alla fall såna här dagar, långt ifrån regn och rusk! Samtidigt går jag och funderar på nästa skrotobjekt...
Nu blir det smaskigt med en äkta svensk pizza från kvarters-krogen!
 

Hål 16 mitt hatobjekt- men så vackert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar