onsdag 24 oktober 2012

Ibland "händer" det

Aaajjj! nu har jag arbetat på egen hand!!
 
Tänk vad varmt smält stål kan vara... Det hade jag helt glömt bort, så jag tog ju i handen jag tänkt göra idag med bara vantarna som dessutom har hål här och där... Aaaj, min tumme! Gud vad klantig man kan vara. Jag brukar kyla sakerna i en hink med vatten emellanåt om det blir mycket svets på en sak, men när man har fått upp farten kan det bli så man glömmer såna små detaljer! Ja så kan det gå. Det gör inte så ont...
Jag jobbade lite med projektet och nu skall jag lägga mig och läsa lite bok. Nu har jag börjat på Gardells "Torka inte tårar utan handskar". Missade ju Tv serien, men jag brukar föredra böckerna framför filmerna. Tror inte jag sett någon film som är bättre än boken? Men så är jag ju en bokmal! och det skall vara pappersbok ingen jäkla ljudbok!
En hand stelare än min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar