söndag 21 oktober 2012

En personlighet tar form


Det händer mycket nu må jag säga. Idag har jag jobbat vidare med ASWR-projektet och jag ser ljuset i tunneln! Allt jobb jag lagt ned... snart, snart får jag se slutprodukten. Det får ni också men inte förrän på vernissagen den 16 november!
 I går fick jag en förfrågan om jag var intresserad av att ha en egen utställning i sommar! Det var en intresseförfrågan och inget är spikat därför kan jag inte avslöja vart förrän det är ett faktum, om det blir så! Förr var jag runt och jagade plats för mina målningar och nu ringer de upp mig! Det känns smickrande...
Sen har jag blivit "mormor" till en liten vovve. Det hade känts tryggare om det varit en liten lurvig knähund och inte en Am staff. Men Sofie tycker jag är fördomsfull och jag måste ju onekligen hålla med om att han är supergullig! Nu har Sofie barndomsdröm äntligen gått i uppfyllelse och kanske hade vi inte haft Dansmöss, gerbiler, undulater, kaniner, nymfparakiter och katter om ungen fått en hund som hon tjatade om på en gång! Men nu blir den hennes ansvar och inte mitt...


Vem där?


Sofie och Plösen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar