tisdag 10 juni 2014

Slutspurtspippi

Nu är det snart dax för vernissage, på fredag är det dax för hängning/ställning. Jag har förberett mig genom att handla lecablock som jag kan använda som podier om jag känner att det behövs. I morgon skall jag laga en figur som blåst omkull och tappat ögat. Sen så är det inte mycket kvar att göra innan det blir dax att packa för min andra egna utställning. Det känns alltid pirrigt innan man sett besökarnas reaktioner vare sig man har egen eller samlingsutställning. Undrar om besökarna hittar till Bunges nu då, det ligger ju mitt i ingenting känns det som.
Jag har gjort en sista figur, ännu en pippi som ännu inte fått något namn, har ni några förslag? Den är gjord av en gammal hickorygolfklubba och en sax bla.
Doris och namnlös pippi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar