fredag 20 juni 2014

Glad midsommar!

Midsommar- dagen tar aldrig slut- det känns som det aldrig blir mörkt! Jag älskar de här sommarnätterna! Nu finns tid för umgänge och återhämtning, det är precis vad jag behöver - ladda batterierna. Problemet är att när jag går lägger mig, vilket är lite svårt att ta sig för, har jag så himla svårt att komma upp igen, jag är helt slut i kroppen. Men gå då och lägg mig, så jag kan bli pigg, sprallig och positiv igen, för nu är jag en sur, urvriden, knakig liten hög. Midsommaraftonen firas med god mat i infravärmarens sken - då solen är lika blek och klen som jag idag och bara kan skrämma upp termometern till +12 grader. Hoppas värmen kommer snart!

Kanske världens fulaste lilla stång - men den har följt med sen den första egna lägenheten..

I dag blir det infravärmen som får värma oss, när inte solen vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar