lördag 21 september 2013

Pröva sina vingar

En sliten klyscha är - att få pröva sina vingar. Det är ju så viktigt att man kan våga prova. Jag försöker peppa mina barn och kära att tro på sig själv, det är viktigt att man har mål och drömmar. Lev dina drömmar, dröm inte om ett liv. Jag har läst alla fina ord om och av Kristian Gidlund och hans kamp mot cancern och att han aldrig gav upp in i det sista. Vi har alla olika saker att kämpa emot och det viktigaste - ge aldrig upp! Stötta varandra, tala om för andra hur mycket de betyder, idag, i morgon alltid! Kram till er alla!
Flippan gör Batman varje gång hon kommer ut, för att testa sina vingar?

Gåva till sofie - Boss, akryl och collage
Jag ville peppa min dotter just nu, med en målning av Boss - den finaste goaste vovven! Bra jobbat gumman, du ensam är starkare än du tror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar