fredag 6 september 2013

Ett litet fredagsryck

Fredagsmys har vi nyss haft med god mat och brietårta,  så nu lutar vi oss tillbaka i soffa och sen är det fotboll på Tv´n så då tog myset slut... :p. Jag tittar inte på fotboll och hockey, men sitter ofta med och kanske läser en bok eller pillar med datorn... eller så somnar jag för det är så himla ointressant!
Men alldeles nyss fick jag ett litet skrotanfall - det var ju ett tag sen nu, cirka 8 veckor sedan. Då brukar jag städa och plocka och känna in innan jag kommer igång och lyssna på radio och sjunga med i låtarna om jag känner igen dem.Jag hade beställning och den är nu klar och så gjorde jag även denna lilla mini-pippi när ändå farten var uppe. Det går så lätt när man inte måste och jag får massor av ny energi.Nu känner jag mig nöjd med veckan som gått och det blir skönt med helg!

Liten mini-pippi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar