lördag 18 maj 2013

Rapport från en gräsänka

Det är kluvna känslor att vara gräsänka... Skönt för jag kan göra vad jag vill och äta vad och när jag vill, men också ensamt.För jag äter ju och gör vad jag vill och när jag vill i allafall! Nästan... Men det är väl ingen ide att börja längta redan när det är en hel vecka kvar.
Hela dagen har jag tänkt gått till skroterian men: det är för fint väder och det finns tusen andra saker att göra, så det är inte dax än, iden måste mogna en dag till, men jag kan avslöja att det kommer att användas ett konstigt fiskedon/nät och bestick igen. och temat är lite hav/sjö. Jag njuter av vårens ankomst även fast jag blir lite konstig av allt  pollen i luften just nu...

Bästa skönaste altanen
 
Vallmo på gång

Ormbunke?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar