torsdag 23 maj 2013

När inget blir som jag vill

Det var tänkt att jag skulle skrota lite i kväll, men doggen var så i vägen hela tiden och jag hade inte hjärta att stänga in han när han varit ensam hela långa dagen. Han vart tvärtemot katterna och ville fram till svetsen, medans jag höll på. Det hade inte jag någon lust med...Så det vart en kort sejour i skroterian, dessutom hoppade en loppa innanför tröjan så jag brände magen. (igen) och hål på tröjan! Funderar allvarligt på ett förkläde i skinn... Sedan skulle jag lägga in bok i läsplattan och det misslyckades också...Men det tar jag tag i en annan dag så: jag får väl leta på någon gammal pocket och lägga mig och tjura lite och gosa med Doris och Boss...
Lilla fina Doris som jag också passar nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar