onsdag 27 augusti 2014

Nu har jag skrotat igen!


 Nu har jag tagit mig för och varit lite i skroterian igen! Som vanligt flyger tiden iväg och medans jag grejar får jag nya ide'er på vad jag kan göra härnäst. Så nu gäller det bara att komma ned i källaren oftare, så skall ni se att jag har ett antal nya skapelser att visa upp när gästerna kommer i september! En liten rund(smällfet) kanin blev den senaste figuren. Nu har jag knaprat hårt på mitt lager av rostiga spikar och skruvar - så nya mottages tacksamt! Dotra har ägt totalt fem kaniner, så helt obekant med dess former är jag inte, även om det var många år sen den senaste lämnade oss...
Jag har fått jättefina ljusstakar som en jobbarkompis gjort - hon har gjutit i pringlesrör! och de kommer att bli finfina i min atelje' sen när skåpet blivit klart!

Ännu fler matskedar har jag gjort av med!
 

Ljusstakar gjutna i pringelsrör, tack tack Mia Wilhelmsson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar