måndag 7 april 2014

Tillbaka till verkligheten

Ja så var den då över för denna gången - semestern. Jag har haft en underbar vecka i Portugal på Montado Resort. Det har verkligen varit golf för hela slanten. Lektioner för Madde Hedblom och Per Lif på förmiddagen och spel på banan på eftermiddagen. På kvällarna var det mys och god mat med många nya bekanta. Allt var så bra utom vädret då - som var omväxlande mest åt det negativa hållet.
Men nu är man så hemma i verkligheten med jobb och förberedelser inför konstrundan. I kväll har jag så målat trälådor(supertråkigt) som jag införskaffat så kanske jag inte kommer att behöva några podier. Emellan konstrundorna får lådorna vara hallmöbel hemma! Sen tänkte jag bara beställa glasskivor till dem så figurerna kan stå stadigt.
 
Ju mer man övar dessto mer förstår man hur lite man kan...


Vi passade på att sola en liten stund då vi såg solen

Hotellet från banan



Måla måla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar