fredag 11 april 2014

Finns det en nyckel till hjärtat?

Nyckeln till mitt hjärta
Finns det någon symbol som är mer använd och utsliten än hjärtan. Trots det gillar jag dem och har nu gjort en tavla med ett hjärta. Jag satte dit sågbladen dels för att de var över och så tyckte jag att det blir mer spännande så. Man skall vara försiktig när man närmar sig hjärtat, så man inte sårar någon, sig själv eller den andre. Jag ger inte ut min nyckel till vem som helst, gör ni?
Det är antagligen någon sorts hängrännehållare eller nåt som jag fått av någon i en kartong som den är gjord av. Nu kan jag inte riktigt minnas längre vad jag fått av vem, tyvärr. För det är ju lite kul att kunna säga  var delarna kommer ifrån i figurerna...
Nu är det fredagsmys som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar