tisdag 25 mars 2014

I medgång och motgång

I dag har vi varit förlovade i 25 år jag och min käre Örjan, samt varit gifta i 16 år. Vi var faktiskt så fantasilösa så vi tog samma datum, det kändes praktiskt då. På förlovningsdagen så vi åt havregrynsgröt, bytte ringar och drog till Gran Canaria i 14 dagar!
Alla dar är inte en dans på rosor och nog har vi prövats allt, men nog kan man säga att prövningarna svetsat oss samman. Det är jag mycket tacksam över och jag kan nu tycka att vi nöjt kan luta oss tillbaka och tillåta oss njuta av livet. Jag och min bäste vän, och käraste man. När jag ser på fotona från 89 tycker jag att jag är samma person, men när jag ser mig i spegeln så vet jag ju att det hänt en hel del. Den lilla bekymmerslösa spetan har blivit ganska sansad  och trygg i sig själv och mycket ödmjukare.

Ja grisfest på GranCanaria säger väl allt. 1989

Finklädda på tu man hand, Playa Ingles, Gran Canaria 1989

Stora öturen, banangrevinnans trädgård. Gran Canaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar