måndag 17 mars 2014

Att leva sin dröm

Man skall alltid ha drömmar. OCH leva här och nu. Tänk att det som håller mig uppe och får mig att orka när allt vacklar, kan ge sådan respons från andra! Jag har haft fler drömmar - som att få ha en egen utställning och spela golf i Skottland. Det har jag gjort. En annan dröm är att det skulle vara kul att etablera sig utanför länet... I dag kom jag ett halvt steg närmare det. Om inte jag får komma till Stockholm, så får väl de komma till mig... I höst kommer en konstförening därifrån hem till min "atelje" = garage, jösses nu måste jag röja där också! Men det är långt till September som tur är. Ååå vad jag känner mig smickrad, bara av att de frågar mig!
Jag har nyss sprayat böcker till podier inför Gästrikkonst så nu luktar det så illa så det inte går att vara därnere mer i kväll - så nya friska tag i morgon!
Flygfän från Kirurgen

Jag sprayar böcker, men plötsligt tog färgen slut
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar